Saturday, 9 July 2011

HOLLY vs BOLLY

Assalamualaikum..and good night toooo you all..ehh??ape lg pi laaahh tidooo..hahaha..xde laa gurau gurau jehh..good evening everyone..kali ni aq nk cter pasal artis kesukaan aq di hollywoods mahupon bollywoods..hahaha JOM KITA TERJAH! YEAAAHH!!!

HOLLYWOODS:-


 1) NICOLAS CAGE








 aduhh..asal orang tuaaa!! suke hati aq laahh..yg korg sibuk apesal..byk2 pelakon dlm dunia nihh aq paling suke Nicolas Cage..sebab apeee?? mata dia dan senyuman diaa sungguuuuuuuhhhhhh comel..mata dia biru kot..mata aq hitam -.-
walaupon rambut depan diaa tuhh cam xde rambut sgt tp tuu laa yg aq sukee..comeeeeeeyyyyy

antara movie dia yang aq tgok..

 


                                                           *NATIONAL TREASURE..





                                                               *dan GHOST RIDER!!


2) JIM CARREY








yeaahhhh,jimmy neutrons...haaaa..yang ni artis kedua yang aq sukaaaaaaaa..daa lawak + pelik + comel + hensem..nieee x tuaa kan kan..? hihi..movie terbaru diaa==>


MR.POPPERS PENGUINS...




*hang semua jangan lupe tauu tgok ceritaa nihh tauu..bestt kottt (aq sendiri pon tak tengok lagi)..tp aq akan pasti kan aq tgok jgk movieeee iniiiiiiii!!!


3) JOHNNY DEPP







haaaa..ni pon lawak gak tapi kurang menyerlah sedikit..hihi..sorry..tapi dia adalah yang terbaik aq pilih antara semuaa artis2 yang lain..kelakar diaa cam kelam kabut skit,tak macam jim carrey...jim carrey dia buat lawak bodoh diaaa..hahaha..ade ade jee aq ni kaaann :)

movie diaa yg aq tgok==>





* THE Pirates of Caribbean..yeaahhh!



BOLLYWOODS:-

1) SHAH RUKH KHAN







ni pon aq suke jgk..walaupon dia daa tua tp dia ade lesung batu..hihi..aq xde,,aq ikot muke papa..mne nak ade nyee~adusssshhhhh..xpelaaa..bersyukur dgn ape yg adeee :)

filem dia yg sgt menyentuh hati aq smpai berkali kali tengok tetap menangis ialaaaahh==>








2)  SALMAN KHAN










ni salman..aq minat giler kot kat diaa..sbb badan diaa tough..betul ke aq eja nie?? erti kata lain badan diaa tegap ea??haaa..lantak laaa..dia ni panas baran orang nyee sbb dia selalu masuk penjara..ish ish ish..kesiann..banyak2 berzikir laa eaa,,



3) HRINTIK ROSHAN










hoii,bhai..camera aq tuhh..awat hang pegang??bak sni blk!!haha..drama pulak aq nihh..dia ni suke sangat menari..klau tgok dia menari tuuhh lincah sgt2..hebat giler kot..haaaa..aq suke mata diaa..mata diaa warna hijauuuuuu..tp aq x suke warna hijau..hihi..

filem diaa yg aq sukee ===>








haaa..ni laaa diaaa..


p/s : finally habis jgk aq taip post baru nihh..sorry ea klau boring skit..tiba2 jee xde mood..sorry again -,-

No comments: