Friday, 26 August 2011

badm00d :(

assalamualaikum
selamat pagi
selamat tengahari
selamat petang
daaaaannnn
segala selamat
semoga selamat..
post aq kali ni nak merepek skit lahh kann..
asyik cter info tentang Islam je
boring jugak kann
aq nak cter pasal badmood aq kali ni..
ape??
skrg aq tak badmood lagii
bila bulan datang dan mengembang je
aq agak EMO skit..
sensitif laa kate kan
org tak tegur pon aq marah
org buat bodoh pon aq marah
org panggil tak menyahut pon aq marah
aq tak tau kenape
dan mengapa
tapi
memang time2 bulan mengembang
aq akan sentiasa marah
nak bertukar jd serigala kot..
hahaha,merepek je lahh
mane boleh manusia bertukar jadi serigala
KECUALI dengan izin Allah
haaaaa,tu bolehh
aq masih ingat lagi
ade sorang mamat nihh
sape??
MR.N
ehhh..huruf N tu cam name aq je??
tak lahh,jgn perasan sudahhh
MR.N ni kann
klau aq tga badmood
dia suke amek risiko yg berat
dgn MENEGUR aq
memang cari nahas lahh diaa tu kan
bolehh pulak dia tanye aq


Mr.N : nadia,kau tga badmood ke??
aq     : dlm hati...(kau buta ke ape??x nampak aq tga badmood nihh) senyapp..
Mr.N: nadia,senyum lahhh skit..
aq    : (keluar dari kelas sambil ketawa terbahak bahak tahap gaban)

FYI,aq paling x suka bile aq tga badmood,org lain tergedik gedik nak tegur aq..aq paling x suka tuhh..sebab,aq perlu kan masa untuk berfikir secara rasional dan MATANG..aq tergelak tu sebab dia sorg je berani tegur aq mase aq badmood..org lain haaarraaamm..aq ni cepat panas baran..sebab tuu aq x ramai kawan..klau aq marah tuu kan,semua benda di sekeliling aq,aq akan campak smpai lunyai..hahaha..ganas kann..then,aq menangis..coz aq da campak harta benda yg paling aq syg.."pandai gila" kan..now,Mr.N da x sekolah sini..dia dpt MRSM..kat kedahh..untung laa kannn..boleh jumpa ANWAR HADI..hahaha,xde kene mengena ponnn..Mr.N ni kawan lelaki kedua paling baik aq kat sekolahh..selalu berborak,selalu mengumpat org,selalu cari pasal ngn org..(tipuu lebihhhh)..hah?? sape kawan lelaki pertama paling baik  ngn aq?? ade lahh org tuhh..ermmm..hehehe..biarlahh rahsia ea,,tp dia jenis tak suka amek risiko cam Mr. N..cool jee..klau aq tga badmood,xde lahh dia kacau aq,berborak ngn aq...senyaaaappp jee..cam nihh lahh aq sukaa..sangat menyenangkan hati aq..

No comments: