Semalam 9/12/2011
tepat pada pukul 10 malam
ada satu movie ni kat tv3
tajuk THE BOURNE ULTIMATUM
pergghh,best kot!
tp mama kata busaann sebab banyak cakap.
bg aku takde mende pon
banyak aksi adalah!
pelakon utama movie nie Matt Damon 





movie nya cerita,
dia mencari identity dia yang hilang..
dan dia terlibat dalam satu program yang secret.
lepas habis movie tu aku terus bukak internet pasal The Bourne
then,what I found?
his novel kot!
this novel by Robert Ludlum,
he has 9 novels that story about The Bourne!


The original three Jason Bourne novels are:
The new Jason Bourne novels are:

wow! klau aku kaya ni,da lama aku beli semua buku dia kot!
ecehhh macam aku faham.
tp tak salah kan kita belajar english language?
selama nie aku belajar korean language sampai lupa aku kene belajar english jugak!
hehehe..aku kan minat tgok drama korea,dgar lagu k-pop,
thats why la aku belajar bahasa korea,weeeeeeeee :D
sorrysorrysorry *lagu superjunior*
=.=

Comments

Popular Posts