naNAnaNA

Mungkin kita pernah rasa
Tentang cinta
Yang takdirnya bukan untuk kita
Mungkin ini adalah cara
Meluah cinta
Tanpa berkata atau berpandang mata
Mungkin aku mencintaimu
Walaupun engkau tak pernah tahu
Mungkin aku mencintaimu
Tanpa lelah ataupun jemu..
ohhhhhh!!
hahaha
Assalamualaikum,,
cik Nadia tengah kusyuk sangat nyanyi :)
suara dah laa macam katak -.-
walau apapun itu semua lirik lagu najwa latif
yang langsung tak de kene mengena dengan aku..
heee..
aku cuma nak kongsikan sikit apa yang aku buat lepas habis spm nanti!
first aku nak bg tau aku malas nak cari kerja
sebab pertama, papa tak kasi
kene ada restu kan?
sebab kedua, aku ada impian lain dan buat masa ni aku nak belajar dulu..
okey,habis spm
papa akan beli aku gitar!
yeahh,sukasukasuka
aku memang nak sangat main gitar..
main gitar sambil nyanyi
macam Yuna,
macam Najwa latif?
hahaha
masa hari isnin lepas,ade aunty ni datang umah aku
saja datang berborak dengan mama,
then,aunty tu cerita yang anak dia masuk YAMAHA CENTRE
omk!!!
aku langsung tak perasan kat Setia Alam ada YAMAHA CENTRE
alhamdulillah,aku memang nak sangat belajar main gitar..
mama janji nanti habis spm,
mama nak hantar aku dekat YAMAHA CENTRE untuk main gitar..
betapa gembira dan tak sabar gila nak habis spm..
haaah,cepat la habis spm..
maybe mama dengan papa perasan suara anak dia ni
sedap macam suara katak panggil hujan!
hahaha,tak de lahh gurau jee :D
Next,
aku akan amek lesen kereta!
yeahhh,boleh laa tengok wayang lepas ni,
outing dengan kawan kawan..
macam lah bolehh -.-''
then,aku ingat lepas habis matriks
aku nak belajar piano pulak..
ohhh,so sweet gilaaa
macam Sam Tsui..
okey,langsung ta de kene mengena..
apa pun kita manusia hanya mampu merancang sahaja dan
Hanya Allah akan tentu kan segala galanya :')




*btw,alhamdulillah ujian pertama aku okeyy,buat masa sekarang tidak ada gagal lagi..semua dah dapat kecuali fizik je tak dapat lagi..add math aku dari gagal terus dapat A- aku rasa macam mimpi waktu amek kertas..mungkin berkat cikgu Rohayah sani,cikgu Anuar dan Cikgu Azmir ajar aku add math sampai aku rasa itu bukan markah aku..hahaha..bangga kut~
owhh,lupa aku nak bgtau,buat masa ni aku deactivate kan facebook aku sampai habis spm sbb aku dah addic gila dengan fb..jadi kalau ada apa apa contact je terus dekat aku..insya Allah aku balas kalau ada kredit eaa,,

Comments

Popular Posts