SayaSukaLah



Assalamualaikum,,
hyeee!
Cik Nadia nak start nak merepek lagi nihh!!
SAYASUKALAH
mesti korang tertanya tanya apa maksud title post aku kan?
hahaha
aku ta tau cam mana aku boleh suka kt diaa
entah satu hari tangan aku tergerak untuk search something
then,
keluar nama dia
first time aku tengok diaa
aku tergamam gila kut~
Muka dia
Kulit dia
Cara dia
Sikap dia
sejibik macam Matluthfi90
rupa nya dia adik kepada matluthfi..
nama dia Abdullah Fahmi
panggil Lah
now korang da faham kan apa maksud tersirat title post aku?
hahaha,,
berhari hari kut aku cari 
FACEBOOK DIA
BLOG DIA
akhirnya aku jumpa jugak..
sorry laa ea aku ta dapat nak bg link diaa..
sharing is not caring :')
btw,
haari tu sekolah aku ada MUET
then aku ta de laa nak sangat usha usha dorang
sebab dosa kut tengok lelaki bukan mahram,
hahaha (okey aku tau ni alasan ta muhasabah)
alasan lain sebab mata aku rabun
jadi aku malas nak pakai spec aku hanya untuk tengok dorang sahaja,
MEMANG TAK LAH KAN!!
then masa tu aku nak pegi makmal biology
farah and ain pegi tandas
aku malas nak ikut -.-''
jadi aku tunggu punya tunggu
akhirnya acik makmal kata cikgu ta datang,MC..
hah! berita paling aku suka skali,,
heeee
tiba tiba,farah and ain berlari macam nampak hantu
pastu dorang kata dorang nampak Matluthfi
aku macam tercengang
aku macam ta percaya dia datang skola aku kut~
hahaha
aku keluar dari makmal tu terus cari dia
aku bagaikan orang gila
mencari sesuatu yang mustahil aku dapat jumpa!
aku cari dia kat tandas (bukan tandas lelaki eaa)
akhirnya dapat jugak jumpa dia
tak macam matlutfi kut
macam faisal kelas aku tuu jee..
okey,berbalik pada Lah tadi,
dia sekarang study dekat
University of medicine of Cairo
amek course medic
sama macam aku nak amek jugak..
btw,lagu kat blog aku ni selalu mengingatkan dia
I won't give up by jason mraz







acctually ada lagi satu video,rejections ni paling sweet gilaa..



okey,ni video lama matluthfi90 dan Lah
dorang jugak ada adek kecik nama dia Ali
hehehe
and lastly aku nak promot channel dia kat youtube
youtube channel Lah : sayapemalu

*habis suda Cik Nadia merepek
byee,jumpa lagi!
lepas ni aku merepek benda lain lagi okey :)

Comments

Popular Posts