my SUPERMAN

Assalamualaikum..dan selamat pagi! pagi pagi ni aq nak cerita skit pasal my SUPERMAN,my HERO and my EVERYTHING laaahhh..sape?? Encik BADRUL AFFANDI BIN ZAINUDIN..yeaahh papa...
klau org tanye==>

orang : weyhh,antara mak ngan ayah kau,mne satu ko saaaaayyaaaanngg sangat sangat??
aku    : (dengan bangga jawab) AYAH  aku..nape kau sibuk??
orang : saje tanye..nape kau suke ayah kau lebih daripada mak kau??
aku    : sebab....yang pertama ayah aq ni cool..selalu laaaa tp kadang2 ade jgk garang nyee~
            kedua...ermm hah..ape yang aku mintak kat ayah aq selalu dapat..cam nie==>











*yeahhh..high heel...high heel yg lame daa nak tercabut depan nye..(ganas)..then,sruh papa beli yang baaaarruuu..ni papa yang pilih tauuu..cantek tak??cantek tak?? saaayyaaang papa..muuaaahhh!!!!!



semalam keluar cari high heel nihh..then,dok aku lenaaaa giler tidoo dalam kereta (kuat tido -.-)..tiba2 papa ade terlanggar something..papa kate cam plastik..sekali ade bunyi pelik kat kereta..apa lg,papa turun then tgok tayar kereta bocor..
teruk pulak tuhh==>






*tgok...terkopak terusssss..hahaha..kelakar kottt..
















*kesian papa..daa laa tukar sorang2..nasib baik kejap..heeeee..

thatss all for todayy..harap korg enjoy okeyyyy...saaaayyyaaaaannnngg papaaa! ADIIOOOSSSAAA~

Comments

Popular Posts