Masalah

assalamualaikum,
da lame aku tak update blog kann?
blog aku pon da lain..
bukan ape
cuma aku tak de mood nak update blog..
byk idea dan pengetahuan yg aku tau nak smpai kan pada korang
terutama nya pasal AKAL
tapi aku mungkin tak sempat nak taip
sebab banyak sangat maklumat yg aku dapat
daripada buku 
AKAL KEPADA BERAKAL
maybe aku akan buat blog baru
untuk meng-asingkan post tentang Islam
dan luahan hati aku..
mesti korang peningkan bace blog aku nihh =,=''
sekejap pasal Islam\
sekejap luahkan perasaan
sekejap lagi marah2..
hehe..
btw, aku bukan nak cter pasal tuu sumee
aku nak ceter pasal aku menghadapi masalah2 yg sentiasa muncul
dalam hidup aku
tak pernah nak tenang..
ye laahh
sape laa kite nak terlepas dari dugaan Allah
kawan aku ade kate
Allah beri ujian pada kite sebab DIA sayang kat kite
tp
kite lupe DIA waktu kite senang..
klau kite menghadapi masalah tuu
baru nak la nak beria-ria berdoa mintak kat Allah itu ini
bile aku fikir balik
aku malu sangat sangat
kat Allah
bile senang lupa,bile susah baru nak ingat
then,walau cam mane pon
kite kene jgk kan terus kan hidup
tak best kan klau hidup tak de dugaan..
masalah aku tuu biarlahh rahsia,
aku akan simpan dan ingat sampai mati
supaya menjadi pembakar semangat aku
dan pendoman untuk aku
kadang2 tu kan rase nak lepaskan masalah tu pada orang yg mencari masalah
nak pukul dia
nak bunuh dia
nak cekik dia
nak bg racun kat diaa
tp sape lah kite ni..
senang cter
tawakal je la pada Allah :)





btw,mase aku ade masalah tu kan
aku bukak laa youtube matluthfi90
tak sangkaa
kebetulan dia pon ade masalah jgk..
bile tgok video dia aku rase cam nak nangis sekuat kuat nye
tp ape kan daya
aku da penat nak nangis
da penat nak kecewa lg
aku ni bukan nye patung,xde perasaan!
aku manusia same macam engkau
jadi
mulai dari sekarang
bile kite ade masalah ke
tga marah ke
hadapi nyee dgn tenang dan sabar
jgn lupa!
sentiasa senyuuumm :)

P/s : btw, pasal new blog aku tuu nnt aku bgtau korang..bile aku pikir balik kan,best pulak belajar pasal Islam..lagi lagi pasal AKAL..sebab akal tuu kite tak tau dia kat mane..kat otak ke,kat hati ke,atau kat lutut..hah?lutut ade akal ke? merepek sudaa..soo nantikan my new blog okeyyyy..ADIOSS!




Comments

Popular Posts