emo :(

aku kot emo sangat..haihhh..sapa tak sakit hati kalau seseorang tuu buat kita marah..bila aku pikir balek aku emo ke?? atau terlampau sensitif?? maybe salah satuuu..petang jumaat ada budak ni IM aku kat facebook.."akak esok adek xde transport..how??"  -.-''  hah?? whatthe**** tiba tiba jee tanye aku cam maner?? dalam hati aku, aikk sejak bila kau darah daging aku,tiba tiba je tanye cam ner..lain lahh kau adek kandung akuu..boleh laa aku tolong fikir kann..then aku ponn tanyee lahh.. "pegi mane??" dia jawab "err..mcD" aku terkejut kott..mcD?? sejak bile pulak ade outing nihh..setahu aku..aku ade outing khamis minggu depan jee..tak tau laa pulak hari sabtu eaa..bila aku tanya tanya budak tuu..dia cakap ada makan makan kat mcD dengan budak KADET POLIS..seriuslyy,aku tak tau pape poonn..aku senyap je lahh kan..ingat ada orang nak inform kat aku..tapi tak de jgk..then tak sampai berapa jam pastu ade budak IM aku lagi...dia tanya "kau pegi ke esoookk??" haihhh..aku daa naik angin nii..sebelum aku meletup baik aku offline chat aku..okeyylahh cerita sebenarnya cam ni..mula2 cam ni,persatuan kadet polis buat HITEA..then aku tolong sedaya yang aku mampu..kertas kerja semuaa kawan aku tolong buat kann..ye laahh,aku mane tau pape ponn..aku bukan pandai sangat nak guna computer..yang aku tau nak guna facebook,twitter,myspace daaannn blog..yang lain mane lahh aku tau..tapi serba sedikit ade jgk laa aku serba salah..as a SETIAUSAHA dlm persatuan tuu sepatutnya aku lahh ynag buat..tapi betol2 aku cakap memang aku tak tau nak buat cam mane dlm komputer ni..lgpon kawan aku tuu pon ikhlas nak tolong,xpelahh..bg jelahh..then,da beberapa bulan cam tuu tiba2 tak jd..ade mahluk tuhan ni kate buat je BBQ kat fasa 3..diorang ajak aku..tapi aku tolakk sebab..yang pertama aku malas nak kuar..sebab keduaa,papa aku tak kasi kuar malam..mane tak nye,dia tau nnt klau anak dia kuar malam kang balek umah jd hantu -.-'' (anak sape lahh tuu) selepas itu jadi lahh cerita seperti diatas..buat parti tanpa ajak akuu! macam ape lahh kann..aku ni ketua,so sekurang kurang nya inform kat aku,walaupun aku tak boleh pergi..aku bukan nak berlagak yang aku ni ketua ke atau aku ni kebulur sangat ke nak makan mcD..tapi pleasee hormat aku sebagai KETUA..aku tau aku tak banyak tolong korang,aku sedar..tapi...hishh..susah aku nak terang kan..kalau orang yang betul betul kenal aku,rapat dengan aku..sebenarnya aku marah tak lama mane ponn..habis habis poonn sehari dua hari je aku buat donno..pastu elok blk..aku ikot perangai papa aku.."cepat naik angin"..tapi jangan lupa aku jgk ikot perangai mama aku.."cepat memaafkan orang"..     :)




                                            apa macam sameeeee takkkk! auwwwwwww :')

Comments

Popular Posts