I want,
A gentle touch without guilt,
A soothing voice in my ears,


A sweet medicine of laughter,
A soft pressure on my shoulder,
The coolness of my eyes,
A blessing from above,
A pair of wings like a dove,


I want,
The other half of me.


title : Incomplete
by   : Aiman Azlan




"nanti kahwin aku nak macam ni,pelamin warna macam ni,honeymoon kat sana sini,rumah nak besar macam ni macam itu.."

hahhh! ni lah ayat ayat aku sebelum tido..nampak pelik tapi ni normal bagi semua wanita kat seluruh dunia ni tau..kalau tak de,perempuan tuu la yang pelik sebenarnya..ada hari tu kawan aku ajak lepak kat Mcd then aku pon join la sekali..entah macam mane aku boleh terkeluar dari mulut satu statement yang agak mengejutkan semua kawan kawan aku..sampai diorang kata statement aku tu pelik dan tak boleh dipakai..WTH..bagi aku statement yang aku nyatakan tak pelik tapi lagi better tau..tapi tak tau lah pandangan orang lain..tapi aku tanya mama,then mama kata okeyy,lagi bagus! Sebenarnya aku dapat statement tu daripada buku karya Abdul latip talib..tajuk buku tu Ikramah bin Abu Jahal..seorang yang sangat romantik tapi Rasulullah SAW lagi romantik..



haaaaa..buku ni laa aku baca! kat umah aku ada banyak buku hasil karya Abdul Latip Talib..sebab aku minat tentang sirah sirah sahabat Nabi Muhammad..disamping itu juga kita boleh kenal Rasulullah dengan lebih dekat lagi..balik daripada mcd tu aku layan youtube Aiman Azlan..tentang "Aduh! Jiwa Kacau.." subahanallah..apa yang favorite aiman azlan tu,sama dengan statement apa yang aku cakap dengan kawan kawan aku dan mama..masyaAllah,sejuk hati aku dapat lelaki macam Aiman Azlan..




video ni la yang aku tengok..memang lama gila lebih kurang 37 minit..tapi berbaloi kalau tengok..Semoga apa statement aku dapat tercapai dengan bakal suami aku :)

Comments

Popular Posts