hey BB

Assalamualaikum!hyeeee..wow,da pkul 12.45 malam..atau pagi? heee..ape ape je lahh..now,Cik Nadia nak merepek lagi sekali about BB..apakah? heh,rahsia laa..saya jumpa dia kat seminar secara kebetulan..seharusnya dia duduk di sebelah saya masa seminar tapi ada orang da cop dulu..ye la,hanya sebelah aku sj yg kosong,depan penuh..then,dia duduk dihadapan aku..first,bila aku melihat dia,aku rasa sesuatu..pakaian dia nak kata modern tak la,nak kata kuno pun tak..dia di tengah tengah peredaran zaman..dia pakai jam sebelah tangan kiri! same with me..dia tak banyak cakap dan kurang ketawa..sedangkan cikgu seminar tu kelakar kut,semua orang ketawa tapi dia hanya senyum..tapi memang tak kelakar pun aku rasa,yang pelik asal dorang semua ketawa?
Then,kami semua dipindahkan ke dewan kuliah yang besar..dan agak nya memang aku dan dia ada jodoh agaknya,dia duduk di hadapan aku sebelah kiri..sedang aku berborak dengan kawan kawan aku,banyak kali jugk dia memandang ke arah "KAMI" tak nak mention la kn sapa sapa sebab takut dia pandang orang belakang tau orang di hadapan aku..hahahaha,ye orang dihadapan aku kaum India..tak tahu la dia pandang sapa tapi mata dia..mata dia 'MACAM' memandang aku tapi tak tahu laa..(mula la cik Nadia perah santan kan)..mata dia hitam besar..auwww,cute kut~time break,aku nampak dia pasang earphones dan tangan dia..tangan dia bergerak gerak seolah olah aku mengetahui apakah maksud gerakan itu..apa lagi GITAR la mehh..OMK(oh mak kau),dia pandai main gitar? dia ada gitar?



bersambung okey,nite!

Comments

Popular Posts